loading...
تک رونالدو
جواد (مدیر) بازدید : 14 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

 

رئال مادرید  –  مالاگا

 

   

 



تاريخ بازي : شنبه 24 اسفند

ساعت بازي : 22:30به وقت ايران

رقابت : 28 لالیگا

ورزشگاه : ESTADIO LA ROSALEDA

پخش زنده از : مشخص نیست

زمان باقیمانده تا بازی بعدی:

23 ساعت , 570 روز

جواد (مدیر) بازدید : 17 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

رئال مادرید به سمت لالیگا و حتی سه جامه شدن خیز برداشته است . با توجه به برنابئو و روند بازی بعید است که بتوان پذیرفت که در فاصله یازده هفته به پایان ،‌لالیگا ممکن است که از دست رئال برود . رئال فقط یک بار در تاریخش شده که تا این مقطع از فصل صدرنشین باشد و قهرمان نشود . این مربوط به فصل کی روش می شود .

از سویی رئال باید در فینال کوپا مقابل بارسایی برود که به پایانش نزدیک شده است و در کوپا فقط بایرن می تواند روند رئال را متوقف کند . این در حالیست که رئال در میان لیگهای معتبر بهترین آمار گلزنی را دارد و در چمپیونزلیگ هم بیش از بایرن گل زده است .

گلها در لیگ های بزرگ
رئال مادرید تیمی است که در میان لیگ های بزرگ اروپا بیشترین تعداد گل را دارد . رئال در لیگ در بیست و هفت بازی ۷۶ گل زده است ،‌یعنی ۲٫۸۱ گل در هر بازی . با این روند رئال می تواند لالیگا را با ۱۰۶ گل تمام کند . بارسا با ۷۴ ،‌لیورپول با ۷۳ ،‌بایرن با ۷۲ ، سیتی با ۶۹ ،‌پی اس جی با ۶۷ گل در رده های بعدی هستند .

۱۱۵ گل
رئال مادرید در میان صدرنشین های لیگ های معتبر اروپا بیشترین گل را در لالیگا ، چمپیونزلیگ و کوپا با ۱۱۵ گل زده است . بایرن گواردیولا با ۱۰۷ ،‌پی اس جی با ۹۳ ، یوونتوس با ۷۹ ، چلسی با ۷۲ در رده های بعدی هستند . بارسا ۱۱۷ گل زده اما در رده سوم جدول قرار دارد .

کریستیانو ، مسی و دیگو کاستا
کریستیانو قوای گلزنیش را با گل زدن به حریفان مستقیم نشان داده است . امسال در ۳۵ بازی ۳۸ گل زده است . مسی در ۳۱ بازی ۲۷ گل زده و بازیکن اتلتیکو در ۳۷ بازی ۲۷ گل .

کفش طلا
رئال مادرید بهترین گلزن حال حاضر اروپا را دارد . او ۳۸ گل زده ،‌بیش از ایبرا اما او در ۳۵ بازی به این رکورد رسیده و بازیکن سوئدی در سه تا بیشتر . از سویی در کنار لوئیز سوارز با ۴۸ امتیاز در صدر جدول کفش طلاست . دیگو کاستا با ۴۶ امتیاز در رده بعدی است و استوریج و ایبرا در رده های بعدی قرار دارند .

شانس بیشتر در شرط بندی ها
در آغاز لالیگا بخت اصلی قهرماین بارسلونا بود . شانس رئال دو برابر از آنها کمتر بود و شانس اتلتیکو ۷۲ برابر کمتر . اما تیم آنجلوتی حالا صدرنشین است و خیلی ها پیش بینی می کنند که رئال قهرمان شود . حالا شانس بارسا چهار برابر کمتر از رئال است و شانس اتلتیکو ۸ برابر کمتر . رئال مادرید بهترین تیم لالیگا در سال ۲۰۱۴ بوده است که هشت امتیاز بیش از اتلتیکو و اتلتیک گرفته است .

بی نقص پس از کلالسیکو
الکلاسیکو نیوکمپ نقطه عطف رئال مادرید آنجلوتی بود . در آن بازی مربی ایتالیایی اشتباه کرد . راموس را هافبک وسط کرد و بیل را مهاجم نوک . رئال پس از آن شکست فاصله اش با بارسا به شش و با اتلتیکو به پنج رسید . از آن هفته به بعد ،‌رئال مادرید ده امتیاز بیش از بارسا و هشت امتیاز بیش از اتلتیکو گرفت . در این مدت رئال ۲۹ بازی شکست نخورد .

تنها تیمی که می تواند صد امتیازی شود
آنجلوتی گفته بود که این لالیگا صد امتیازی است اما رئال ننها تیمی است که می تواند صدرنشین شود . رئال در فاصله یازده هفته به پایان ۶۷ امتیازی است . اتلتیکو می تواند در بهترین حالت ۹۷ امتیازی شود و بارسا ۹۶ امتیازی . دو قهرمان اخیر لالیگا صد امتیازی شدند و قبلش بارسا با ۹۶ امتیاز قهرمان شد .

برنامه
برنامه به سود رئال مادرید است .رئال بازیهای خارج از خانه نسبتا آسانی دارد که سخت ترین هایش پیزخوان و آنوئتا هستند اما بارسا باید در برنابئو و ال مادریگال بازی کند . اتلتیکو هم باید در نیوکمپ ، مستایا و سه مامس بازی کند . از سویی رئال چهار امتیاز از بارسا و سه امتیاز از اتلتیکو جلو تر است ،‌آن هم در حالی که هیچ بازی مستقیمی را با این حریفان نبرده است . رئال میزبان بارسا خواهد بود و ممکن است که کار لالیگا را یکسره کند .

کلین شیت ها
تیم آنجلوتی به تعادل کامل رسیده است . از زمان آغاز سال جدید میلادی ، رئال در ده بازی لالیگا فقط پنج گل خورده و در هفت بازی کلین شیت کرده است . اتلتیکو در این مدت ده گل خورده و بارسا ۹ تا . از سویی با احتساب همه تورنمنت ها ، در بیست و سه بازی اخیر ، رئال مادرید در هفده بازی کلین شیت کرده است .

چهارده گلزن
فقط کریستیانو نیست که گل می زند . با احتساب گل مارسلو به لوانته ، شمار گلزنان رئال به عدد چهارده رسید .فقط شش بازیکن هستند که به جز دروازه بان ها ،  گل نزده اند .

   


جواد (مدیر) بازدید : 8 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)
به گزارش Football Espana، نشریه اسپانیایی El Confidencial امروز فاش کرد که سران باشگاه رئال مادرید درخواست برگزاری جلسه ای برای مذاکره با سران یوونتوس بر سر موضوع به خدمت گرفتن پل پوگبا را به این تیم داده اند.

این بازیکن جوان فرانسوی که در جولای 2012 از منچستر یونایتد به یووه پیوست، بسیار مورد توجه تیم های مطرح اروپایی قرار گرفته است و صحبت های زیادی نیز مبنی بر جدایی او از بانوی پیر در تابستان آینده به گوش می رسد که از بین آن تیم ها، رئال مادرید و پاریس سن ژرمن جدی ترین مشتریان او می باشند. نشریه مارکا نیز اعلام کرده است که زین الدین زیدان دستیار آنجلوتی، مسئول ارتباط با هم وطنش و نفر اول مذاکره کننده با این بازیکن می باشد. حالا به نظر می رسد با این درخواست مادریدی ها اولین قدم برداشته شده است و باید منتظر ماند و دید که پاسخ سران یوونتوس به این درخواست چه خواهد بود.

جواد (مدیر) بازدید : 10 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

 

.jpg

سلام به همگی دوباره این وب محبوب راه افتاد به روز تر از همیشه

لطفا کسانی که مهارت در نویسندگی دارند خودشون رو معرفی کنند برای نویسندگی

به یک طراح زبر دست هم نیاز داریم

از همه کاربرا هم درخواست میکنم مثل قبل با نظراتشون خوش حالمون کنند

 

تعداد صفحات : 28

درباره ما
نام سايت وب سايت ویوا مادرید در اسفند92 با هدف اطلاع رساني و ترجمه جديد ترين اخبار و رويدادهاي باشگاه رئال مادرید تأسيس گرديد تا شما عزيزان از طريق این سایت به جديد ترين اخبار و حاشيه هاي این باشگاه دست پيدا کنيد. اميد است شما دوستان با نظرات خود ما را در ادامه مسير ياري دهيد. تمامی متون و کليه تصاوير ( پروفايل ها ، کلوب ها ، آلبوم ها ) سايت در جهت تطابق با قوانين کشور جمهوري اسلامي ايران و قانون جرائم رایانه ای میباشد. از این رو مدیریت سایت تمامی تلاش خود را جهت برخورد با خاطیان مینماید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 272
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 201
  • بازدید ماه : 446
  • بازدید سال : 1,395
  • بازدید کلی : 7,822
  • کدهای اختصاصی

    بازی بعدی

    رئال مادرید رئال مادرید رایو وایکانو رایو وایکانو
    اطلاعات بازی
    تاريخ بازی: ‏‏‏ یکشنبه، 10 فروردین 93
    ساعت: 01:30
    بازی: هفته 31 لالیگا
    ورزشگاه: SANTIAGO BERNABÉU
    پخش زنده: از شبکه ورزش