loading...
تک رونالدو
جواد (مدیر) بازدید : 17 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

رئال مادرید به سمت لالیگا و حتی سه جامه شدن خیز برداشته است . با توجه به برنابئو و روند بازی بعید است که بتوان پذیرفت که در فاصله یازده هفته به پایان ،‌لالیگا ممکن است که از دست رئال برود . رئال فقط یک بار در تاریخش شده که تا این مقطع از فصل صدرنشین باشد و قهرمان نشود . این مربوط به فصل کی روش می شود .

از سویی رئال باید در فینال کوپا مقابل بارسایی برود که به پایانش نزدیک شده است و در کوپا فقط بایرن می تواند روند رئال را متوقف کند . این در حالیست که رئال در میان لیگهای معتبر بهترین آمار گلزنی را دارد و در چمپیونزلیگ هم بیش از بایرن گل زده است .

گلها در لیگ های بزرگ
رئال مادرید تیمی است که در میان لیگ های بزرگ اروپا بیشترین تعداد گل را دارد . رئال در لیگ در بیست و هفت بازی ۷۶ گل زده است ،‌یعنی ۲٫۸۱ گل در هر بازی . با این روند رئال می تواند لالیگا را با ۱۰۶ گل تمام کند . بارسا با ۷۴ ،‌لیورپول با ۷۳ ،‌بایرن با ۷۲ ، سیتی با ۶۹ ،‌پی اس جی با ۶۷ گل در رده های بعدی هستند .

۱۱۵ گل
رئال مادرید در میان صدرنشین های لیگ های معتبر اروپا بیشترین گل را در لالیگا ، چمپیونزلیگ و کوپا با ۱۱۵ گل زده است . بایرن گواردیولا با ۱۰۷ ،‌پی اس جی با ۹۳ ، یوونتوس با ۷۹ ، چلسی با ۷۲ در رده های بعدی هستند . بارسا ۱۱۷ گل زده اما در رده سوم جدول قرار دارد .

کریستیانو ، مسی و دیگو کاستا
کریستیانو قوای گلزنیش را با گل زدن به حریفان مستقیم نشان داده است . امسال در ۳۵ بازی ۳۸ گل زده است . مسی در ۳۱ بازی ۲۷ گل زده و بازیکن اتلتیکو در ۳۷ بازی ۲۷ گل .

کفش طلا
رئال مادرید بهترین گلزن حال حاضر اروپا را دارد . او ۳۸ گل زده ،‌بیش از ایبرا اما او در ۳۵ بازی به این رکورد رسیده و بازیکن سوئدی در سه تا بیشتر . از سویی در کنار لوئیز سوارز با ۴۸ امتیاز در صدر جدول کفش طلاست . دیگو کاستا با ۴۶ امتیاز در رده بعدی است و استوریج و ایبرا در رده های بعدی قرار دارند .

شانس بیشتر در شرط بندی ها
در آغاز لالیگا بخت اصلی قهرماین بارسلونا بود . شانس رئال دو برابر از آنها کمتر بود و شانس اتلتیکو ۷۲ برابر کمتر . اما تیم آنجلوتی حالا صدرنشین است و خیلی ها پیش بینی می کنند که رئال قهرمان شود . حالا شانس بارسا چهار برابر کمتر از رئال است و شانس اتلتیکو ۸ برابر کمتر . رئال مادرید بهترین تیم لالیگا در سال ۲۰۱۴ بوده است که هشت امتیاز بیش از اتلتیکو و اتلتیک گرفته است .

بی نقص پس از کلالسیکو
الکلاسیکو نیوکمپ نقطه عطف رئال مادرید آنجلوتی بود . در آن بازی مربی ایتالیایی اشتباه کرد . راموس را هافبک وسط کرد و بیل را مهاجم نوک . رئال پس از آن شکست فاصله اش با بارسا به شش و با اتلتیکو به پنج رسید . از آن هفته به بعد ،‌رئال مادرید ده امتیاز بیش از بارسا و هشت امتیاز بیش از اتلتیکو گرفت . در این مدت رئال ۲۹ بازی شکست نخورد .

تنها تیمی که می تواند صد امتیازی شود
آنجلوتی گفته بود که این لالیگا صد امتیازی است اما رئال ننها تیمی است که می تواند صدرنشین شود . رئال در فاصله یازده هفته به پایان ۶۷ امتیازی است . اتلتیکو می تواند در بهترین حالت ۹۷ امتیازی شود و بارسا ۹۶ امتیازی . دو قهرمان اخیر لالیگا صد امتیازی شدند و قبلش بارسا با ۹۶ امتیاز قهرمان شد .

برنامه
برنامه به سود رئال مادرید است .رئال بازیهای خارج از خانه نسبتا آسانی دارد که سخت ترین هایش پیزخوان و آنوئتا هستند اما بارسا باید در برنابئو و ال مادریگال بازی کند . اتلتیکو هم باید در نیوکمپ ، مستایا و سه مامس بازی کند . از سویی رئال چهار امتیاز از بارسا و سه امتیاز از اتلتیکو جلو تر است ،‌آن هم در حالی که هیچ بازی مستقیمی را با این حریفان نبرده است . رئال میزبان بارسا خواهد بود و ممکن است که کار لالیگا را یکسره کند .

کلین شیت ها
تیم آنجلوتی به تعادل کامل رسیده است . از زمان آغاز سال جدید میلادی ، رئال در ده بازی لالیگا فقط پنج گل خورده و در هفت بازی کلین شیت کرده است . اتلتیکو در این مدت ده گل خورده و بارسا ۹ تا . از سویی با احتساب همه تورنمنت ها ، در بیست و سه بازی اخیر ، رئال مادرید در هفده بازی کلین شیت کرده است .

چهارده گلزن
فقط کریستیانو نیست که گل می زند . با احتساب گل مارسلو به لوانته ، شمار گلزنان رئال به عدد چهارده رسید .فقط شش بازیکن هستند که به جز دروازه بان ها ،  گل نزده اند .

   


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نام سايت وب سايت ویوا مادرید در اسفند92 با هدف اطلاع رساني و ترجمه جديد ترين اخبار و رويدادهاي باشگاه رئال مادرید تأسيس گرديد تا شما عزيزان از طريق این سایت به جديد ترين اخبار و حاشيه هاي این باشگاه دست پيدا کنيد. اميد است شما دوستان با نظرات خود ما را در ادامه مسير ياري دهيد. تمامی متون و کليه تصاوير ( پروفايل ها ، کلوب ها ، آلبوم ها ) سايت در جهت تطابق با قوانين کشور جمهوري اسلامي ايران و قانون جرائم رایانه ای میباشد. از این رو مدیریت سایت تمامی تلاش خود را جهت برخورد با خاطیان مینماید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 272
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 259
  • بازدید ماه : 504
  • بازدید سال : 1,453
  • بازدید کلی : 7,880
  • کدهای اختصاصی

    بازی بعدی

    رئال مادرید رئال مادرید رایو وایکانو رایو وایکانو
    اطلاعات بازی
    تاريخ بازی: ‏‏‏ یکشنبه، 10 فروردین 93
    ساعت: 01:30
    بازی: هفته 31 لالیگا
    ورزشگاه: SANTIAGO BERNABÉU
    پخش زنده: از شبکه ورزش